Ylitä siilot yhteisillä avainmittareilla | Dingle
Osallistuin viime syksynä Markkinointiviestinnän viikon paneelikeskusteluun, jossa yksi aiheista koski markkinoinnin ja liiketoiminnan mittareiden erilaisuutta ja etäisyyttä. Aihe on mietityttänyt tuon keskustelun jälkeenkin aika ajoin, etenkin silloin kun olen ollut aloittamassa yhteistyötä uusien asiakkaiden kanssa. Paneelikeskustelussa keskusteltiin siitä haasteesta, että markkinoinnin mittarit ovat aika kaukana yleisen liiketoiminnan mittareista, ja tällä on merkitystä myös organisaation siiloutumisen…
http://dingle.fi/2016/01/20/ylita-siilot-yhteisilla-avainmittareilla/
dingle.fi
Uskon keskustelevaan kultttuuriin ja yhteistyön voimaan. Mittarit eivät suinkaan ole kaikki kaikessa, mutta niiden avulla on mahdollista varmistaa, että tavoitteet ovat yhteiset niin organisaation sisällä kuin yhteistyökumppaneiden kanssa.
Ylitä siilot yhteisillä avainmittareilla | Dingle
Osallistuin viime syksynä Markkinointiviestinnän viikon paneelikeskusteluun, jossa yksi aiheista koski markkinoinnin ja liiketoiminnan mittareiden erilaisuutta ja etäisyyttä. Aihe on mietityttänyt tuon keskustelun jälkeenkin aika ajoin, etenkin silloin kun olen ollut aloittamassa yhteistyötä uusien asiakkaiden kanssa. Paneelikeskustelussa keskusteltiin siitä haasteesta, että markkinoinnin mittarit ovat aika kaukana yleisen liiketoiminnan mittareista, ja tällä on merkitystä myös organisaation siiloutumisen… http://dingle.fi/2016/01/20/ylita-siilot-yhteisilla-avainmittareilla/