Neljä syytä, miksi eMarketerin ennusteen mukaan vuonna 2017 mainonnasta 83% ostetaan ohjelmallisesti: 1) korkea kohdennettavuus, 2) oikean yleisön tavoittaminen uudessa ympäristössä, 3) kampanjan parempi tulos ja tehokkuus sekä 4) automaation tuoma helpotus elämään.
Neljä syytä, miksi eMarketerin ennusteen mukaan vuonna 2017 mainonnasta 83% ostetaan ohjelmallisesti: 1) korkea kohdennettavuus, 2) oikean yleisön tavoittaminen uudessa ympäristössä, 3) kampanjan parempi tulos ja tehokkuus sekä 4) automaation tuoma helpotus elämään.
Why programmatic ad buying is more important than you think
What is programmatic ad buying? Here's how this highly targeted, efficient, automated process can benefit B2B and B2C marketing strategies and increase ROI. http://www.clickz.com/clickz/column/2434012/why-programmatic-ad-buying-is-more-important-than-you-think