Verkkokaupan trendit, osa 1 – Mobiiliostaminen kasvaa | Dingle
Suosituimpia digitaalisia palveluita käytetään pääasiassa useimmin mobiililaitteilla. Kotimaisten brändien verkkopalveluissa mobiilin osuus palvelun käytöstä vaihtelee 35%-75% välillä ja tämä trendi on vahvistumassa myös verkkokaupoissa. Tähän on syynä Suomen suurimman kaupallisen median, Facebookin, valtava vaikutus. Sen käytöstä jo yli 85% tapahtuu mobiilissa. Kun edelläkävijämarkkinoijat siirtävät mediaostojaan sosiaaliseen mediaan, tämä vaikuttaa suoraan myös mobiilin osuuteen verkkokaupan liikevaihdosta.…
http://dingle.fi/2016/03/08/verkkokaupan-trendit-osa-1-mobiiliostaminen-kasvaa/
dingle.fi
Suosituimpia digitaalisia palveluita käytetään pääasiassa mobiililaitteilla. Kotimaisten brändien verkkopalveluissa mobiilin osuus palvelun käytöstä vaihtelee 35%–75% välillä, ja tämä trendi on vahvistumassa myös verkkokaupoissa.
Verkkokaupan trendit, osa 1 – Mobiiliostaminen kasvaa | Dingle
Suosituimpia digitaalisia palveluita käytetään pääasiassa useimmin mobiililaitteilla. Kotimaisten brändien verkkopalveluissa mobiilin osuus palvelun käytöstä vaihtelee 35%-75% välillä ja tämä trendi on vahvistumassa myös verkkokaupoissa. Tähän on syynä Suomen suurimman kaupallisen median, Facebookin, valtava vaikutus. Sen käytöstä jo yli 85% tapahtuu mobiilissa. Kun edelläkävijämarkkinoijat siirtävät mediaostojaan sosiaaliseen mediaan, tämä vaikuttaa suoraan myös mobiilin osuuteen verkkokaupan liikevaihdosta.… http://dingle.fi/2016/03/08/verkkokaupan-trendit-osa-1-mobiiliostaminen-kasvaa/