Julkaistu 14.8.2017 08:50 Kirjoittaja Veera Hevosmaa Marketing Coordinator, Dingle Tylsistyminen on luksustuote, jota monelta ei enää nykyaikana löydy. Nyt kun se vähitellen kääntyy trendiksi, mitä markkinoijien tulee ottaa huomioon? Trendivaroitus: Tylsä on uusi musta Tylsistyminen antaa aivoille aikaa prosessoida. Se on hengähdystauko, jolloin aivot yhdistelevät irrallisia ajatuksia toisiinsa ja luovat uusia ideoita. blog.dingle.fi
Tylsistyminen on luksustuote, jota monelta ei enää nykyaikana löydy. Nyt kun se vähitellen kääntyy trendiksi, mitä markkinoijien tulee ottaa huomioon?
Trendivaroitus: Tylsä on uusi musta
Tylsistyminen antaa aivoille aikaa prosessoida. Se on hengähdystauko, jolloin aivot yhdistelevät irrallisia ajatuksia toisiinsa ja luovat uusia ideoita.