Kannattaako B2B-yrityksen olla Instagramissa? | Dingle
Suomessa on n 1,2 miljoonaa Instagram-käyttäjää Facebookista 17.5.2016 saadun tiedon mukaan. Instagramin seuraajakohtainen engagement rate (vuorovaikutus) on huippubrändeillä reilut 10 kertaa korkeampi kuin Facebookissa, 41 kertaa korkeampi kuin LinkedInissä ja peräti 83 kertaa korkeampi kuin Twitterissä. Kuitenkin monet B2B-yritykset kokevat ettei Instagram ole yritykselle sopiva kanava. Tämä on ymmärrettävää, sillä Instagramista ei julkaisukohtaisesti pysty ohjaamaan…
dingle.fi
Instagram on B2B-yritykselle tapa luoda pidempiaikaisia siteitä seuraajiin, kuten mahdollisiin asiakkaisiin, vaikuttajiin ja työntekijöihin. Se ei niinkään toimi omien tuotteiden ja palveluiden esittelykanavana. Sisällön pitää fokusoitua enemmän brändin tunnetuksi tekemiseen kuin Twitterin ja LinkedInin tapaan liidien keruuseen.
Kannattaako B2B-yrityksen olla Instagramissa? | Dingle
Suomessa on n 1,2 miljoonaa Instagram-käyttäjää Facebookista 17.5.2016 saadun tiedon mukaan. Instagramin seuraajakohtainen engagement rate (vuorovaikutus) on huippubrändeillä reilut 10 kertaa korkeampi kuin Facebookissa, 41 kertaa korkeampi kuin LinkedInissä ja peräti 83 kertaa korkeampi kuin Twitterissä. Kuitenkin monet B2B-yritykset kokevat ettei Instagram ole yritykselle sopiva kanava. Tämä on ymmärrettävää, sillä Instagramista ei julkaisukohtaisesti pysty ohjaamaan…