Aller Median tuottama asiantuntijasivusto digiliiketoiminnasta, markkinoinnista, mediasta, sisällöistä, teknologiasta ja työelämästä.

Neljä syytä, miksi eMarketerin ennusteen mukaan vuonna 2017 mainonnasta 83% ostetaan ohjelmallisesti: 1) korkea kohdennettavuus, 2) oikean yleisön tavoittaminen uudessa ympäristössä, 3) kampanjan parempi tulos ja tehokkuus sekä 4) automaation tuoma helpotus elämään.

Some on samanaikaisesti sekä pirstaloinut massayleisöt pieniksi joukoiksi, joita yhdistää fanitus, että mahdollistanut koko kansan kerääntymisen lauantai-iltana samalle digitaaliselle kotisohvalle. Tulevaisuuden yleisöt tavoitetaan siltä digitaaliselta alustalta, jossa ihmiset viettävät aikaansa. Minkä applikaation sinä avaat aamulla ensimmäiseksi?  Lue juttu