Aller Median tuottama asiantuntijasivusto digiliiketoiminnasta, markkinoinnista, mediasta, sisällöistä, teknologiasta ja työelämästä.

4 entisestään nousevaa HR-trendiä vuodelle 2018. Varsinkin sosiaalisen rekrytoinnin laajemman merkityksen ymmärtäminen sekä hyödyntäminen rekrytoinnissa ja työnantajakuvan luonnissa tulee meilläkin nousemaan voimakkaammin HR-ammattilaisten kielille.

Just google “the most satisfying videos in the world” and you know what kind of colorful, simple videos are intriguing people around the web. These videos may seem meaningless at first and a total waste of time. But maybe the idea that this virtual guruism is the next big thing isn’t bad, since people need to just stop for a minute.

Kolme digitaalisen viestinnän innovaatiota, jotka ovat lyhentäneet ihmisten välisiä henkisiä ja fyysisiä välimatkoja. Artikkelissa esiteltävät digitaaliset keksinnöt ovat itsestäänselviä, jopa arkipäiväisiä esimerkkejä suomalaisille. Lukija voi täydentää listaa mielessään muillakin innovaatioilla, jotka ovat lähentäneet maita ja kansoja. Ja näitähän riittää.

No doubt, one of my favorite times; Designers have realized that life is simple but we insist on making it complicated, and nothing better than simplicity to communicate a clear message. However, when customers and consumers understand this, trends will have changed.

Katsaus esihistoriaan, eli vuoteen 2015: Tiesitkö, että Waukin elää ainakin yhdessä luetelluista sisältömarkkinointitrendeistä. Nimittäin lukijamme voivat lähettää kirjoituksiaan toimitukselle digitalisaatiosta, median murroksesta, markikinoinnista, digi-ilmiöistä tai muista ajalle tyypillisistä, läheltä liippaavista häkellyttävistä aiheista - ja me julkaisemme ne:)

Syvä dataosaaminen on uusi musta. Yhdekään B2B-markkinoijan tai tuotekehittelijän ei pitäisi kompastella perustrendien kanssa - tai sen, miten itse voi niitä työssään ja yrityksessään hyödyntää.

This makes me feel like when I watch the VH1 Classic, recalling with nostalgia and thinking how evolution has ruined music. But web design is quite the opposite; I thank heaven that we've evolved. People have understood that it's more effective to use a trendy template than use a rainbow of ideas which are irritating to the eyes.