Aller Median tuottama asiantuntijasivusto digiliiketoiminnasta, markkinoinnista, mediasta, sisällöistä, teknologiasta ja työelämästä.

Jokainen yksityiskohta markkinoinnissa ja tapahtumatuotannossa rakentaa festivaalin brändiä. Festivaalin some-yhteisöt ovat parhaimmillaan ympärivuotisia viestintäkanavia, mikä tekee oman ja erottuvan brändin rakentamisesta entistä tärkeämpää.

Kuinka tärkeitä pienet sanat ja hymy palvelukokemuksen sekä mielikuvan osalta ovatkaan. Olen monesti miettinyt, että yritysten pitäisi kiinnittää todella paljon huomiota siihen, minkälaisia heidän asiakaskohtaamisissaan työskentelevät henkilöt ovat.

Tarina siitä, miten yksinkertainen idea saavutti mielettömän suosion ja laajan näkyvyyden ilman mainostusta ja mediarahaa. Tässä kirjoituksessa on myös paljon kuvia söpöistä koirista.