Aller Median tuottama asiantuntijasivusto digiliiketoiminnasta, markkinoinnista, mediasta, sisällöistä, teknologiasta ja työelämästä.

Social business eli sosiaalinen liiketoiminta tuo onnistuessaan huomattavaa tehokkuuden kasvua, mutta vaatii sitä ennen valmistautumista uuteen tilanteeseen. Avainasioita onnistumisessa ovat avoimuus, oikea teknologia, valmistautuminen datan ja viesten määrän kasvuun. Mistä on kyse ja mitä se vaatii sinun yritykseltäsi? Katso video, niin kerron sen sinulle 1,5 minuutissa.  Katso video

Sisältömarkkinointi piirtää juuri nyt paksulla pensselillä, ellei telalla, viivaa mediakenttään. Lukuisat yritykset miettivät kuumeisesti, miten kertoisivat brändinsä tarinan merkityksellisesti ja mielenkiintoisesti, mutta samalla johdonmukaisesti ja tehokkaasti. Liiketoimitajohtaja Janne Pullinen kertoo Millaisella kombolla sisältömarkkinointiin kannattaa tarttua.  Lue juttu