Aller Median tuottama asiantuntijasivusto digiliiketoiminnasta, markkinoinnista, mediasta, sisällöistä, teknologiasta ja työelämästä.

Uppoudutaan hetkeksi käsitteeseen “validoitu oppiminen”. Kerron, kuinka voimme mitata markkinoinnin, viestinnän ja sisällöntuotannon kehittymistä paremmin kontrolloitujen testien avulla.

Loistava oivallus sisältömarkkinoinnin mitattavuuden helppoudesta, joka aivan liian usein unohtuu: Kun oikea, sisältömarkkinointia mittaava tekijä on löytynyt ja asetettu, ei tarvitse enää kuin jatkaa kyseisen luvun buustausta.

Uskon keskustelevaan kultttuuriin ja yhteistyön voimaan. Mittarit eivät suinkaan ole kaikki kaikessa, mutta niiden avulla on mahdollista varmistaa, että tavoitteet ovat yhteiset niin organisaation sisällä kuin yhteistyökumppaneiden kanssa.