Aller Median tuottama asiantuntijasivusto digiliiketoiminnasta, markkinoinnista, mediasta, sisällöistä, teknologiasta ja työelämästä.

Tuntuu, että mediaa on perinteisesti ostettu ennustamalla ja parhaaseen arvaukseen perustuen. Nyt tuntuisi kovin jännittävältä arvioida, kannattaako vaikkapa Dinglen puhua itsestään radiossa ensi vuoden huhtikuussa ja toisen kerran lokakuussa.

“No matter what the future of media holds, we will be growing and developing and changing with the times” Juuri näin. Yritys säilyy vain muuttumalla ja uskomalla uuteen tulevaisuuteensa.

Some on samanaikaisesti sekä pirstaloinut massayleisöt pieniksi joukoiksi, joita yhdistää fanitus, että mahdollistanut koko kansan kerääntymisen lauantai-iltana samalle digitaaliselle kotisohvalle. Tulevaisuuden yleisöt tavoitetaan siltä digitaaliselta alustalta, jossa ihmiset viettävät aikaansa. Minkä applikaation sinä avaat aamulla ensimmäiseksi?  Lue juttu