“No matter what the future of media holds, we will be growing and developing and changing with the times” Juuri näin. Yritys säilyy vain muuttumalla ja uskomalla uuteen tulevaisuuteensa.
Käsi, joka somekehtoa keinuttaa
Some on samanaikaisesti sekä pirstaloinut massayleisöt pieniksi joukoiksi, joita yhdistää fanitus, että mahdollistanut koko kansan kerääntymisen lauantai-iltana samalle digitaaliselle kotisohvalle. Tulevaisuuden yleisöt tavoitetaan siltä digitaaliselta alustalta, jossa ihmiset viettävät aikaansa. Minkä applikaation sinä avaat aamulla ensimmäiseksi? Lue juttu
Journalismin viisi mahdollisuutta: Näin mediasta tulee taas bisnes
Facebook ja Google ovat Suomen suurimmat mediamyyjät ja internet maan suurin mainosmedia. Peli ei kuitenkaan ole menetetty. Median on aika ottaa seuraava askel, kannustaa Pauli Aalto-Setälä. Lue juttu
Miten naistenlehti kadotti hetkensä?
Kilpailu naisten vapaa-ajasta on kiihtynyt. Mihin arkielämän hetkeen mahtuu enää aikakauslehti? Olivian päätoimittaja Veera Luoma-aho pohtii, mihin katosi se naisten vapaa-ajan hetki, johon istui perinteinen printtilehti. Lue juttu
Tuntuu, että mediaa on perinteisesti ostettu ennustamalla ja parhaaseen arvaukseen perustuen. Nyt tuntuisi kovin jännittävältä arvioida, kannattaako vaikkapa Dinglen puhua itsestään radiossa ensi vuoden huhtikuussa ja toisen kerran lokakuussa.