Aller Median tuottama asiantuntijasivusto digiliiketoiminnasta, markkinoinnista, mediasta, sisällöistä, teknologiasta ja työelämästä.

Markkinoinnin automaation mahdolliset hyödyt on vain joka toisessa firmassa arvioitu niin suuriksi, että ne oikeuttavat sen vaatiman suurehkon määrän työtunteja ja rahaa. Markkinointipäättäjistä 80 % kuitenkin uskoo, että automaatio parantaa markkinoinnin tehokkuutta. 

Mikä sitten on tehnyt markkinoinnin automaatiosta vaikeaa? Kaikki. Ostaminen, käyttöönotto ja käyttö. Mutta mikä siinä oikein mättää?

Video on todella in tällä hetkellä, ja fiksulla yrityksellä on ainakin jonkinmoinen videostrategia osana markkinointiviestintää. Tässä on loistava yhteenveto ja benchmarkkaus viidestä tärkeimmästä videotyypistä, joita sisältömarkkinoinnissa kannattaa olla.

Sisältömarkkinointi tarjoaa kutkuttavia mahdollisuuksia! Digitaalisuuden kautta yritykset voivat tuottaa tehokkaasti mielenkiintoisia sisältöjä hyödyntämällä tämän päivän trendeinä natiivimainontaa, mobiilimainontaa ja ohjelmallista mainontaa omassa markkinointistrategiassaan.

Digitaalisen markkinoinnin strategian ytimessä on arvon luominen. Arvoa luodaan laadukkaalla, kohderyhmää puhuttelevalla sisällöllä. Digitaalista markkinoinnin strategiaa suunniteltaessa kannattaa ottaa huomioon laadukkaan sisällön lisäksi SEO, sosiaalisen median markkinointi, mainonta ja vaikuttajat.