Aller Median tuottama asiantuntijasivusto digiliiketoiminnasta, markkinoinnista, mediasta, sisällöistä, teknologiasta ja työelämästä.

Harvinaista sisäpiiritietoa tarjolla! Markkinointitoimisto Dinglen 14-vuotias TET-harjoittelija Ronja paljastaa, mitä somekanavia teinit nyt käyttävät ja mihin tarkoituksiin.

"Snäpin uuden päivityksen myötä monet ovat vähentäneet kanavan käyttöä tai jopa poistaneet tilinsä sieltä kokonaan, ja samalla siirtyneet juttelemaan Instagramin direct messagen puolelle."

Jätitkin sen tietävät. Omnichannel voi olla (taas) kasvun draiveri. Amerikkalaisen Walmartin asiakkaista vain verkkokaupassa ostavat asiakkaat kilauttavat Walmartin kassaan 200 dollaria vuodessa ja ainoastaan tavaratalossa asioivat asiakkaat 1400 dollaria vuodessa, kun kaikkia ketjun ostoputkia/kanavia käyttävillä asiakkailla sulaa vuodessa jopa 2500 dollarin potti Walmartiin. Omnichannel omn omn omn...