Aller Median tuottama asiantuntijasivusto digiliiketoiminnasta, markkinoinnista, mediasta, sisällöistä, teknologiasta ja työelämästä.

Digitaalisen markkinoinnin strategian ytimessä on arvon luominen. Arvoa luodaan laadukkaalla, kohderyhmää puhuttelevalla sisällöllä. Digitaalista markkinoinnin strategiaa suunniteltaessa kannattaa ottaa huomioon laadukkaan sisällön lisäksi SEO, sosiaalisen median markkinointi, mainonta ja vaikuttajat.

Markkinointijohtajan rooli on jo pitkään ollut murroksessa. Datan tehokas hyödyntäminen ja teknologian huima kehitys mahdollistavat ennennäkemöttämät mahdollisuudet mitata markkinoinnin toimenpiteitä ja niiden vaikutusta liiketoiminnassa. Kompleksisessa, digitaalisessa markkinointiympäristössä oikeiden teknologioiden, sisältöjen ja jakelukanavien merkitys korostuu.

The fact that your product is good has never been enough. If you deliver a great experience and be worth talking about, the people will talk. "And if you don’t, they won’t." Couldn't agree with this one more.