Aller Median tuottama asiantuntijasivusto digiliiketoiminnasta, markkinoinnista, mediasta, sisällöistä, teknologiasta ja työelämästä.

Aika moni keksi sen samaan aikaan: olla aikakauslehtijournalismin, sähkökirjojen tai minkä tahansa digitaalisen sisällön ”uusi Netflix” tai ”uusi Spotify”. Emme tiedä vielä, lähteekö joku palveluista lentoon. Näyttää kuitenkin siltä, että Spotify on Spotify, Netflix on Netflix – ja tekstisisällöillä niiden mallin toteuttaminen helpommin sanottu kuin tehty.

Ympyrä on sulkeutunut: nyt digisisältöjen tekijät janoavat oppeja printiltä. Kyse on laatustandardien jyrkästä noususta verkossa. Digi ei ole enää syy tehdä huonosti ja kutsua sitä rosoisuudeksi. Erottuakseen on yritettävä tavoittaa parhaiden laatuaikakauslehtien taso. Koska loistava sisältö voittaa.