Wau.fi: Lue viime vuoden suosikkijutut!
Mikä merkitys on verkkokeskustelujen anonyymiudella ja miksi sitä kannattaa vaalia? Mikä vaikuttaa brändin muodostumiseen ihmisen mielessä? Tunnetko datamaailman peruskonseptit? Muun muassa näitä juttuja luettiin paljon vuonna 2018. Lue juttu
Puhuttelevaa viestiä, kiinnostavaa tuotetta tai parempaa palvelua on vaikea rakentaa, jos yrityksessä ei ymmärretä asiakkaan arjen tarpeita, haasteita ja ilonaiheita.
Päivittäistavaramainostajan asiakasymmärryksen luomisen tiellä on useita kiviä, kuten kampanjoiden kohderyhmittäinen mittaaminen, "mutu"-kohderyhmät ja asiakkaan motiivin tunnistaminen.
Selkeärajaisen asiakassegmentoinnin avulla koko organisaatio saa yhdenmukaisen kuvan sen tärkeimmistä kohderyhmistä.