Aller Median tuottama asiantuntijasivusto digiliiketoiminnasta, markkinoinnista, mediasta, sisällöistä, teknologiasta ja työelämästä.

Marketing with valuable content is a long-term business development strategy. There’s no spell that will magic you up success straight away. The journey is a voyage of discovery – it takes deep thinking, tough decisions, investment and hard graft.” Check out 5 key steps you need to take on your content journey.

Ei ole ihan sama, millä datalla ja datakyvykkyydellä kuluttajia tuotteensa luo ohjaa, kun yli 80 prosenttia kuluttajista tavoittaa verkossa ennen kuin yksikään on astunut liikkeen ovesta sisään.

Tutkimuksen mukaan tunteet ohjaavat ihmisiä myös verkossa jakamisessa. Jos saat viestilläsi välitettyä esimerkiksi iloa, ihmetystä ja riemua, voit olla varma, että viestiäsi jaetaan eteenpäin. Kannattaa siis keskittyä riemulliseen viestintään.

"Psychology is what drives human behavior.” Voiko psykologian keinoin vaikuttaa ihmisen ostokäyttäytymiseen? Kyllä voi. Jo muutamilla yksinkertaisilla kikoilla kiinnität huomion brändiisi.

Katsaus esihistoriaan, eli vuoteen 2015: Tiesitkö, että Waukin elää ainakin yhdessä luetelluista sisältömarkkinointitrendeistä. Nimittäin lukijamme voivat lähettää kirjoituksiaan toimitukselle digitalisaatiosta, median murroksesta, markikinoinnista, digi-ilmiöistä tai muista ajalle tyypillisistä, läheltä liippaavista häkellyttävistä aiheista - ja me julkaisemme ne:)

The fact that your product is good has never been enough. If you deliver a great experience and be worth talking about, the people will talk. "And if you don’t, they won’t." Couldn't agree with this one more.