Aller Median tuottama asiantuntijasivusto digiliiketoiminnasta, markkinoinnista, mediasta, sisällöistä, teknologiasta ja työelämästä.

Lehdistötiedotteet tuntuvat usein niin sanotusti huonoilta tarinanlähteiltä, mutta se ei liity niinkään tiedotteen sisältöön. Hyvä tiedote on hyvä tiedote, mutta ajoittain sähköpostiin lähetettävät lehdistötiedotteet saa usein mediat itselleen aivan liian myöhään. Etenkin viihdemaailman asioissa tiedon saa useimmiten nopeammin artistin tai urheilijan some-kanavista.

Kolme digitaalisen viestinnän innovaatiota, jotka ovat lyhentäneet ihmisten välisiä henkisiä ja fyysisiä välimatkoja. Artikkelissa esiteltävät digitaaliset keksinnöt ovat itsestäänselviä, jopa arkipäiväisiä esimerkkejä suomalaisille. Lukija voi täydentää listaa mielessään muillakin innovaatioilla, jotka ovat lähentäneet maita ja kansoja. Ja näitähän riittää.

Millaiset ovat yrityksesi huhujen hallintataidot? Miten notkeasti saat kriisiviestinnän toimimaan? Mitä viriilimmin jakokulttuuri elää somessa, ja mitä useampi kuluttaja jakamisesta kiinnostuu osana reklamointiprosessia, sitä vahvempia viestintätaitoja ja ennalta varautumista tarvitaan.