Aller Median tuottama asiantuntijasivusto digiliiketoiminnasta, markkinoinnista, mediasta, sisällöistä, teknologiasta ja työelämästä.

The customer is not just a concept that somehow magically makes your company succeed. If customer orientation is just talk in your corporate culture and cannot be seen in daily operations, you’re missing out on its true meaning. The time for empty rhetoric is over. So: listen, be committed and serve the customer!  Lue juttu

Click it, share it, comment it, like it,
Listen it, dance it, feedback it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - do not erase it,
Write it, paste it, save it,
Load it, check it, quick - rewrite it,
Plug it, play it, don't burn it, don't rip it,
Drag and drop it, zip - unzip it,
Lock it, fill it, call it, find it,
View it, code it, jam - unlock it,
Surf it, scroll it, pause it, click it,
Cross it, crack it, switch - update it,
Name it, rate it, tune it, print it,
Scan it, send it, fax - rename it,
Touch it, bring it, pay it, watch it,
Turn it, leave it, start - format it,
Click it, share it, comment it, like it.

Huono ajanhallinta ja siitä seuraavat adhocit ovat työnteon ja sujuvan liike-elämän kurjin kuoppa. Teet karhunpalveluksen kollegoillesi ja yrityksellesi, kun jätä deadlinet huomiomatta tai siirrät niitä jatkuvasti. Kun asiat eivät valmistu ajallaan, muut joutuvat odottamaan ja stressaamaan entistä enemmän. Mikä estää omien aikataulutustaitojen kehittämisen aloittamisen jo tänään?

Työntekijöiden johtaminen kuin Hamelnin pillipiipari konsanaan on vanhan ajan viisautta. Nykyajan innovaatioämpärissä kasvaa vapaita vaikuttajia, jotka kaipaavat tuettua luomista työnsä rinnalle. Mitä jos perinteisen vetokelkan kärjestä poistetaankin se johtaja ja annetaan työntekijöille valtaa vetää yritystä? Mitä jos luovuuteen panostetaan, vaikka se ei tuekaan sen hetkistä työtehtävää?

Jännän äärellä. Internet of Things myllertää koko arjen, työnteon, bisneksen, valtion taloudet, talousmahtipolitiikan, pikkuisen kuluttajan kulutusvalinnat, päätöksen teon ja ja ja... Voittaja on datan ja arjen nokkelin yhdistäjä.

Jokainen ihminen osaa juosta. Jokainen yritys osaa hoitaa ydinliiketoimintansa. Silti monelle juoksijalle maraton tuntuu ylivoimaiselta ajatukselta ja moni yritys kokee toimialansa ykköspaikan saavuttamisen olevan mahdotonta heidän kokoiselleen firmalle.

Kaikista loistokkaimmat yritykset ovat niitä, joihin kuluttajille on syntynyt tunneside, joka on enemmän kuin tuotteen tai palvelun laatu. Kuluttajat suhtautuvat näihin yrityksiin intohimoisesti ja vievät yrityksen viestiä eteenpäin muille. Kuluttajat ja muut sidosryhmät markkinoivat yritystä sen puolesta.