Aller Median tuottama asiantuntijasivusto digiliiketoiminnasta, markkinoinnista, mediasta, sisällöistä, teknologiasta ja työelämästä.

"The most successful marketers regularly use psychology to help them be better at their jobs. One of the most effective ways to build trust and credibility for your brand is to be transparent and not shy away from your flaws."

Artikkeli käsittelee perinteisen tarinankerronnan ja markkinoinnin välistä suhdetta: miten hyvin rakennettu tarina voi auttaa brändiäsi kukoistamaan brändiviidakossa ja kuinka hyvällä tarinalla voidaan vaikuttaa ihmisiin. Kiinnostava artikkeli, jossa on kuitenkin unohdettu perinteisestä poikkeavan tarinankerronnan mahdollisuudet brändivaikuttamisessa. Artikkelin lopun käytännöllinen yhteenveto voi auttaa jokaista brändistoryn kehittäjää. Toimii myös yritysviestinnässä.

No doubt, one of my favorite times; Designers have realized that life is simple but we insist on making it complicated, and nothing better than simplicity to communicate a clear message. However, when customers and consumers understand this, trends will have changed.