Aller Median tuottama asiantuntijasivusto digiliiketoiminnasta, markkinoinnista, mediasta, sisällöistä, teknologiasta ja työelämästä.

Kun vanhojen B2B-markkinoinnin totuuksien pohjalta laittaa luovuuden laukalle, saa aikaan huikeat mahdollisuudet puhutella kohderyhmää juuri oikeilla viesteillä.

Syvä dataosaaminen on uusi musta. Yhdekään B2B-markkinoijan tai tuotekehittelijän ei pitäisi kompastella perustrendien kanssa - tai sen, miten itse voi niitä työssään ja yrityksessään hyödyntää.

It's easier to tell something interesting to a person you know, than to a complete stranger. It's great that companies start understanding this and putting time and effort in engaging with customers throughout the customer journey, instead of focusing solely on the purchase phase.

Yritys ei voi menestyä brändin rakentamisessa parhaalla mahdollisella tavalla, ellei se tee sitä laisinkaan sosiaalisessa mediassa, väittää Dinglen Content Specialist Anna Tapio.