Aller Median tuottama asiantuntijasivusto digiliiketoiminnasta, markkinoinnista, mediasta, sisällöistä, teknologiasta ja työelämästä.

Kun vanhojen B2B-markkinoinnin totuuksien pohjalta laittaa luovuuden laukalle, saa aikaan huikeat mahdollisuudet puhutella kohderyhmää juuri oikeilla viesteillä.

Markkinoinnin automaatio ei ole ratkaisu kaikkiin markkinoinnin haasteisiin, eikä automatisointi nimestään huolimatta onnistu ilman riittäviä resursseja ja hyvin tuotettua, kiinnostavaa sisältöä. Oikein toteutettuna automaatiolla saadaan kuitenkin vapautettua aikaa strategian ja toiminnan kehittämiseen luotettavien tulosten pohjalta.

Kun prosessit automatisoituvat, koneet laskevat asiakkaalle edullisimman tarjouksen. Myyntimiehen on entistä vaikeampaa päästä vaikuttamaan kaupan syntymiseen. Varmalle pohjalle rakennetut asiakassuhteet kasvattavat merkitystään. Voiko robottimyyjät ja automatisoitu prosessi luoda asiakasuskollisuutta.  Lue juttu