Luottamuksesta kasvoi tulostakuu

Seitsemän vaisun vuoden jälkeen on alkanut pilkistellä vapaan median uusi aalto. Globaalisti The Huffington Post, täällä Pohjoismaissa Schibsted ja Aller, ovat ottaneet kaikki eri näkökulmallaan rohkean kannattavan loikan digitaalisuuteen, jossa ei ole hukattu yrityksen sydäntä.

Meillä Allerilla intohimomme on sisällöissä ja asiakkaan iloisessa yllättämisessä. Sisällöt ovat omien journalistiemme, data-analyytikkojemme sekä konseptoijiemme luomia sekä bloggaajien ja asiakkaidemme tekemiä. Meillä ei ole yksinoikeutta parhaisiin sisältöihin, mutta meillä on kyky ja intohimo synnyttää ja kuratoida uutta.

Meillä ei ole yksinoikeutta parhaisiin sisältöihin, mutta meillä on kyky ja intohimo synnyttää ja kuratoida uutta.

Sosiaalisen liiketoiminnan paras osaaja Suomessa on Allerin Dingle, joka on ehdolla myös Euroopan kasvuyritykseksi.
 

Uusi Sisältöjen talo -strategiamme ydin on sisältömarkkinointi, kiinnostavin journalismi ja digitaalinen edelläkävijyys.

Olemme testanneet uutta strategiaamme ja toimintamallejamme nyt kolme kuukautta ja uskallamme ottaa vielä toisenkin, vielä rohkeamman askeleen. Annamme asiakkaillemme tulostakuun.

Uskallamme ottaa vielä toisenkin, vielä rohkeamman askeleen. Annamme asiakkaillemme tulostakuun.

Yritystoiminnan perusta on luottamus, kuten Airbnb ja Uber ovat osaamisellaan osoittaneet. Rakennamme nyt luottamusta pelottavan vakuuttavalla tavalla: Uskallamme luvata, että kanssamme onnistut. Kauppa käy ja brändisi arvo kasvaa.

Allerin tulostakuu annetaan kaikille asiakkaillemme tästä päivästä lähtien.

Tervetuloa aallonharjalle! No surrender!

Uskallamme luvata, että kanssamme onnistut. Kauppa käy ja brändisi arvo kasvaa.

P.S. Kiinnostuitko? Jos haluat tulostakuun, ota yhteys Aller Median Markkinointipalveluihin.

Lue myös: "Aller Media antaa tulostakuun alansa ensimmäisenä asiakkailleen"