Käyttäytymispsykologin maanläheinen avaus sille, miksi ja miten asiakkaat itse asiassa johtavat yritysten liiketoimintaa. Luottamus. (Yli 70 % muuten luottaa tuntemattoman mielipiteeseen verkossa ja vertaiseen luotetaan yhtä paljon kuin akateemiseen asiantuntijaan.)

”[Companies] are all top-down hierarchies with centralized and secretive decision-making processes. That’s not exactly a winning formula for operating a business in 2017 — you know why? Because we want institutions that allow us to keep them in check with data, and right now the best data we can get is from person-to-person reviews (soft data).”

Työnantajabrändi on yrityksen liiketoiminnan elintärkeä ainesosa, silti siihen kiinnitetään monissa yrityksissä luvattoman vähän huomiota. Kilpailu parhaista työntekijöistä käy kuumana, ja jokaisen yrityksen pitäisi huolehtia, että imago työnantajana ja kuva organisaatiokulttuurista näkyy oikealla tavalla ulospäin.