Jos kesä olisi vakiintunut parisuhde, niin maaliskuu olisi sen ensitreffit. Auringonsäteet tuntuvat mahanpohjassa ja kaikki suunnitelmat ovat vielä ihanan auki ja mahdollisia. Käännetään katseet siis maaliskuuhun: tsekkaa, mistä kohta puhutaan.

Kun lupasin laatia blogikirjoituksen Dingle Art Weekille päätin käyttää tilaisuutta hyväkseni ja tutkia, voisiko asiantuntijablogin luutunutta rakennetta rikkoa laittamalla sen esimerkiksi runomuotoon. Ja kääntäen: millaisen runon voisi kirjoittaa markkinointiviestinnästä ja sosiaalisesta mediasta?

Pelkkä liiketoiminnan vieminen digiympäristöön ei pelasta bisnestä, vaikka liikeidea olisi kuinka hyvä. Inhimillisyys sen sijaan on markkinointiviestinnän kunkku – niin old school -maailmassa kuin teknologiahypen keskelläkin.